onsdag 18 januari 2012

Me In A Nutshell

Ja älskar allt som har med naglar att göra. Jag är oftast sprallig och glad. Jag ogillar skarpt att vara med på bild så länge det inte är på mina villkor.  Jag är super envis när jag väl vill och babblar ibland för mig själv. Jag äter supersnabbt trots att jag pratar mer än jag äter, och jag pratar väldigt snabbt. jag är väldigt sentimental och egentligen super blödig. jag är rubixkub-beroende (enligt Lovisa) och jag är en väldigt glad person i allmänhet.

Jag älskar att umgås med mina vänner (utan dom skulle jag fortfarande vara samma gamla trasiga person som jag varit). På tal om det nyligen nämnda så har jag genomgått en hemsk period i mitt liv som har fått mig att tveka på mig själv till den grad att det känns som att alla är emot mig och att ingen gillar mig. Tex om några viskar så tror jag direkt att dom viskar om mig och om någon är snäll mot mig så tror jag knappast att det är ärligt... Just ja, jag är även en väldigt djup person.

Jag älskar att diskutera och har en vinnarskalle. Jag får även väldigt lätt ångest och jag säger ibland förlåt onödigt många gånger... Jag är starkt emot orättvisor och krig. Vilket jag hoppas att många är.

Med andra ord är jag skum och jag erkänner att jag är en smula konstig...

(Men jag hoppas att du accepterar mig ändå)

"You don't have to like me but I beg you to be honest to me or at least respect me"



3 kommentarer:

  1. Julius du e jättefin<3

    SvaraRadera
  2. måste bara tillägga en sak, jag känner inte dig så väl men jag skulle inte säga att du är skum eller konstig osv.. utan dom som inte är som de andra, de är dom som är unika!

    SvaraRadera
  3. Åh, julia! Vi gillar dig på mycket ändå! Du är en sådan underbar person, och jag är superglad att jag har fått lära känna dig :D

    SvaraRadera