måndag 12 mars 2012

Spagetti, Hockey, Efs

Direkt efter skolan drog jag till efs. Där vare smågrupp där vi diskuterade massor om allt mellan himmel och jord. Sen fick David och Erik efter om och men igång hockey slutspelet på projektorn i gula rummet. Stannade och såg till kl 8. Då både kakor och spagetti hamnat i min mage. Lämnade människorna åt deras öde... Nej men allvarligt talat tycker inte jag att hockey är sådär värst intressant.

I lördags var jag på Pingst second-hand och hittade ett par snygga skor. Men såklart så skulle min lillasyster vara den första som uttalade sig om dom "Usch så fula". Men såklart att hon skulle säga så. Hon har något emot second-hand. Även om en halsduk från second-hand blivit tvättad sju gånger skulle hon fortfarande säga "Äckligt". Men man är rätt så van. Men för en femtiolapp så tycker jag att det var ett fynd!














2 kommentarer: