måndag 1 juli 2013

Är Facebook på riktigt?

Ja ibland undrar jag. Alla verkar ha det så bra och vara så lyckliga på Facebook. Denna artikel som en vän delade med sig av påminner mig så mycket om något jag har hört. Jag är dock inte riktigt säker på vart jag hörde det eller av vem... Jag är inte ens säker på om jag vet vem det är eller inte. Kommer helt enkelt inte ihåg.

Men det handlar helt enkelt om ett par som skiljde sig i slutet av sommaren. Men ingen ville tro dem eftersom hela sommaren uppdaterades deras Facebookstatusar med glada foton på familjen och ord som verkade vara genererade av en floskler-generator (snacka snyggt om ingenting). Men så är det ju. Alla har det bra på Facebook. Men ingen vet riktigt vad som händer egentligen...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/carinabergfeldt/article17047660.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar