onsdag 23 maj 2012

Lol

Hehe eller haha. Det spelar väl ingen roll eller?
Jag personligen föredrar haha istället för hehe.
Haha låter mer som ett skratt medan hehe låter lite
halvhjärtat, eller? Har jag rätt eller fel?

Fy vilken dålig fantasi jag har som sitter och skriver
om lol. Men ja egentligen skulle jag skriva om idag.
Men sedan kom jag inte på vad jag skulle döpa inlägget
till och så skrev jag bara lol. Då blev jag ju tvungen att
börja inlägget med temat lol, LOL XD

Idag har det varit en helt normal dag. Jag har faktiskt
inte ansträngt hjärnan ett dugg tror jag... Jo på matten
jobbade vi faktiskt i en del av matteboken som heter
inför gymnasiet. Jag fattar inte hur jag ska överleva!
På Broselsgården planerade vi en gudstjänst som
blev uppskjuten. Sen hem och mot 360. Träna
en timme typ och nu sitter jag här framför datorn
och segar. Jag är trött som bara den just nu ... =)

Här får ni en gammal bild på Nalle Puh och Patrik:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar