söndag 6 maj 2012

Min Helg! (bildbomb)

Min helg började i fredags. Då det var The LUFF ett ungdomsmöte. Det var en massa där och det var awesome. Måla även Sofias naglar. Sov över på efs. Salt årsmöte skippade jag för att det regnade/snöade. Varför gjorde de det?! O.o

Borde det inte vara vår med blommor och knoppar? Inte snö i alla fall!


Jag, Linnea o Penny laga mat o hyrde film. Sen lyssna på Simon Ådahl som hade en massa underbar vittnesbörd! Jag rekommenderar starkt att ni ska lyssna på honom. Det finns lite filmer på youtube där han håller vittnesbörd. Det var så bra!

Tillbax o film "The Bucket List". Sov o vakna halv 10. Sen gudstjänst på Pingst. Lämna tillbaka filmen och sen moppa hem. En fullspäckad helg. Hoppas du också haft det bra =)





















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar