onsdag 28 september 2011

Hemma ...

Nu efter två nätter i Umeå så är jag äntligen hemma igen. Igår blev jag upp sliten ur sängen vid 8 tiden då det var sagt att operationen skulle ske efter lunch men blev tydligen framflyttad till kvart i 8. Snabb duscha och sen var det race i en sjukhus-säng genom sjukhuset på källarvåningen in i en operationssal. Salen var liten och där inne väntade narkossköterskan, undersköterskan och narkosläkaren. Dom höll på runt mig och satte dropp och gav mig sömnmedlet. Dom sa att man kunde bestämma vad man skulle drömma om men det gick inte...
Vaknade upp i upp-vaket vid 2pm-3pm tiden någon gång. Stannade till kl halv 7 på eftermiddagen då jag blev upp-rullad till rummet där jag försökte äta något. Somnade sen och sov genom natten men vaknade dom tre gångerna som sjuksköterskan kom in och gav mig alvedon-dropp och tog blodprov. hela morgonen har jag piggnat till och kl 3pm blev jag hemskickad med kalcium-tabletter pga kalcium brist.

Oj nu blev det långt. Men jag kunde tyvärr inte sammanfatta det bättre än såhär. Och eftersom datorskärmen på rummet inte längre tillät mig att gå in på blogspot så kunde jag inte uppdatera något. Hoppas du fatta något ändå  :D
(kommentera gärna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar