måndag 26 september 2011

Sjukhusets väggar är vita...

Ja dom är vita och någon form av grön. Jag har lite svårt att identifiera den gröna färgen, men gissar på att den är lite mintfärgad eller någon form av pastellgrön. Skulle jag öppna sjukhus skulle jag nog färga med en klar och färgglad färg. Inte någon tråkig färg...
Sängarna är hårda med en prasslig kudde. Inte så värst bekväm om du frågar mig. Tur att det bara blir en natt om allt går bra. Vi höres <3

Ni får ursäkta eventuella felstavningar. Men det är inte lätt att skriva på en skärm.

(komentera gärna) :D

3 kommentarer:

  1. LYCKA TILL nu i Umeå!♥
    Hur länge blir du borta från skolan tror du?

    SvaraRadera
  2. Hela veckan skulle jag tro =)

    SvaraRadera
  3. Okej, då vet jag. :) Då ses vi på tisdag v. 41 då! Jag sticker ju till Cypern på måndag.. ;)

    SvaraRadera