lördag 18 februari 2012

Konfisar och Årsmötevi

Igår var det konfaträff mitt i
ingenstans. Jo vi var i Gärdsmark
men det är typ nästan ingenstans ;)
Men det var skojj. Vi såg Breaking Dawn
(Twilight). En helt urusel film om du frågar mig...
Men i alla fall hemma vid midnatt.

Idag var det årsmöte på Efs. En massa gamla o
några ungdomar. Men jag var bara med första
timmen. För jag, Maja, Elsa, Sofia, Hilda och
Cissi höll i lovsång. Jag och Maja på
sopran, Elsa och Sofia på alt,
Hilda och Cissi på tenor. Var faktiskt riktigt skojjigt.




(Här är klipp på sångerna vi sjöng. Snälla bry er inte om rösten som säger samma sak hela tiden i bakgrunden. Detta beror på att jag har använt ett program till att konvertera till mp3 filer)

Vilken vän jag fann

I don öppna famn, Jag vill älska dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar