onsdag 29 februari 2012

OS-Dag

OS-dag på skolan. För er som inte vet det så är OS-dagen när hela högstadiet delar in sig i grupper som ska representera ett land. Niorna är lagledare i varje land. Jag var lagledare för Japan med Lovisa, Denniz och Simon (Som aldrig dök upp). Jag hade världens sämsta inställning till denna dag. Men det blev faktiskt inte så hemskt som jag trott. Vi hade en bra sammanhållning och var med varandra på rasterna och hejade på väldigt bra faktiskt.



Utvecklingssamtal också. Ja till och med Boel (Min mentor) hade märkt att förra och början på den här terminen inte var någon höjdare för mig. Men nu går det i alla fall uppåt och jag känner mig ganska glad faktiskt.

Nu / Snart har jag Ledarutbildning. Jag har faktiskt tiggt skjuts av en av ledarutbildnings Ledarna. Så jag slipper åka med en buss som inte går när jag vill. JIPPIE! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar