onsdag 29 februari 2012

Ledarutbildningen

Vi skulle planera en lek. Jag, Emma och Bettan skulle planera en lek för ett familjeläger för 5-65 åringar. Dom var 18 st. Jag sa då "vi delar in dom i två lag med 6 i varje lag". Bettan sa "Nej dom kan ju inte ha 6 i varje lag". Jag och Emma som trodde att hon misstolkat börjar tokgarva! Men Bettan sa "Men hallå det blir ju 9 i varje lag, vem var det som misstolkade asså?" = Ännu mera asgarv! Jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle skapa en öken innanför mina ögonglober! Och Emma och Bettan började såklart gråta dom med.

Det kanske inte låter så roligt när man läser det men det var dagens humor! Även det faktum att spara snor i en glasburk i kylen.
Vad skulle hända då? O.o

2 kommentarer:

  1. Haha, galet roligt när vi insåg att det inte var Elisabeth som misstolkat alltihopet! xD

    SvaraRadera